Newcomo

Kampanie adWords

Kampanie AdWords to rodzaj działań marketingowych polegający na wykupieniu linków sponsorowanych w przestrzeni reklamowej wyszukiwarki Google™. Efektywne prowadzenie takich kampanii jest jednak procesem wyjątkowo złożonym, a zwrot poniesionych inwestycji (w postaci odpowiedniej konwersji) może zapewnić jedynie agencja cechująca się specjalistyczną wiedzą oraz znajomością zasad działania wyszkiwarki Google.

Analiza rynku i konkurencji

Rozpoczynając dla naszych klientów kampanie AdWords agencja Newcomo wnikliwie bada najbliższą konkurencję firmy, dla której prowadzone są działania marketingowe - przyglądamy się nie tylko frazom kluczowym, dla których w Google widoczne są konkurencyjne firmy, ale również badamy konkurencyjność tych fraz analizując liczbę reklam wyświetlanych dla tych słów. Działania te umożliwiają nam nie tylko przygotowanie lepszej kampanii reklamowej w AdWords, ale również sugerują jakie zmiany muszą być dokonane na stronie klienta, by wspomniana kampania była efektywna.

Dobór odpowiednich słów kluczowych

Po przeanalizowaniu konkurencji i optymalizacji strony internetowej naszego klienta wybieramy słowa kluczowe, które najlepiej odpowiadają prowadzonej działalności. Dodatkowo staramy się tak wybierać frazy, by ich koszt był relatywnie niski i nadal zapewniał Państwu stosowną konwersję w postaci wejść na reklamowaną witrynę.

Na tym etapie staramy się również wybrać mniej popularne słowa kluczowego, które często błędnie pomijane są przez konkurujące z Państwem firmy.

Dobry tekst reklamowy

Odpowiednio przygotowany tekst reklamowy jest niezwykle ważny w kontekście sukcesu naszej kampanii AdWords. Tytuł naszej reklamy powinien mieć prosty przekaz i być dobrany odpowiednio dla każdego z wybranych przez nas słów kluczowych. Treść samej reklamy powinna jasno wskazywać na profil prowadzonej przez Państwa firmę działalności i być dopełnieniem reklamy, która skieruje na Państwa stronę potencjalnych klientów.

Wybór Landing Page

Dobrze dobrany Landing Page (strona docelowa, do której kieruje nasza reklama) może w wielu przypadkach świadczyć o sukcesie lub też jego braku w naszej kampanii reklamowej - to właśnie od wyglądu strony docelowej i jej zawartości zależy, czy skierowany na naszą witrynę potencjalny klient skorzysta z naszych usług.

Optymalizując stronę Państwa firmy wybierzemy odpowiednie Landing Page dla reklamowanych słów kluczowych. Dzięki temu realnie zwiększymy konwersję oraz czas, jaki potencjalny klient spędzi na Państwa stronie.

Uruchomienie i monitoring kampanii AdWords™

Po przeprowadzeniu wszystkich powyższych działań nasza agencja uruchamia kampanię reklamową w Google AdWords™.

Na tym jednak nie kończą się nasze działania, bowiem przez cały czas trwania kampanii wnikliwie monitorujemy jej przebieg i w razie potrzeby przeprowadzamy stosowną optymalizację kampanii. Monitoring kampanii Google AdWords™ pozwala naszej firmie świadczyć wspomnianą usługę na najwyższym poziomie.

Ile to kosztuje?

Zajemy sobie sprawę, iż podjęcie decyzji w sprawie wysokości budżetu na kampanię AdWords™ uzależnione jest od wielu czynników. Z tego też względu przygotowaliśmy dla Państwa kilka zróżnicowanych pod tym względem pakietów - wybór odpowiedniego zależy tylko i wyłącznie od planowanego przez Państwa budżetu na ta formę reklamy.

Warto jednak w tym miejscu zaznaczyć, że wybór danego pakietu będzie miał również bezpośredni wpływ na długość kampanii AdWords™ - mniejszy budżet zostanie wykorzystany w krótszym czasie, większy natomiast pozwoli odpowiednio rozplanować nie tylko czas trwania kampanii, ale również ilość słów kluczowych, które będą promowane.

Nazwa usługi Budżet na kliknięcia Opłata za prowadzenie Cena netto
Opłata Aktywacyjna 99,00 zł
Pakiet Podstawowy 300,00 zł 149,00 zł 449,00 zł
Pakiet Standardowy 600,00 zł 249,00 zł 849,00 zł
Pakiet Biznesowy 900,00 zł 349,00 zł 1 249,00 zł
Pakiet VIP 1 500,00 zł 599,00 zł 2 099,00 zł

Dostosowując się do rosnących potrzeb naszych klientów i coraz większej popularności kampanii AdWords™ przygotowaliśmy również cennik dla klientów chcących przeznaczyć na cele reklamowe większy budżet.

Budżet przeznaczony na kampanię Wpłata na kliknięcia Opłata za prowadzenie Nasza prowizja
2 500,00 zł 2 000,00 zł 500,00 zł 20%
5 000,00 zł 4 100,00 zł 900,00 zł 18%
10 000,00 zł 8 400,00 zł 1 600,00 zł 16%
20 000,00 zł 17 200,00 zł 2 800,00 zł 14%
50 000,00 zł 44 000,00 zł 6 000,00 zł 12%
100 000,00 zł 90 000,00 zł 10 000,00 zł 10%
Powyżej 100 000,00 zł Do negocjacji Do negocjacji Do negocjacji